Halsbränna

Börjar känna lite smått med halsbränna! :(
Det är så sjukt irriterande och jobbigt. Men jag hoppas det inte blir så mycket ialf, ska ta en samarin snart.
Är inge trött alls fast klockan snart är halv 10. Eftersom jag har sovmorgon imorgon så tänkte jag snart lägga mig och kolla på en film :)
Har inte pluggat sådär skit mycket på provet eftersom det redan är sånt som man kan i princip.
Men har läst igenom alla sidor i boken och sånt, & det var bara det man skulle göra :) Inte ens frågorna skulle man ju plugga på, men det har jag gjort ändå lite.

Vet inte om jag nämnde de i  förra inlägget, men min nya säng är äntligen här! 
Kan sova som folk igen utan att få ont i höfterna. & vet ni hur skönt det är med en riktig säng? Förut så har jag legat i en bäddsoffa med en madrass på. När man satt sig på den så "studsar" man inte tillbaka som man gör i en riktig säng. Nu kan jag studsa hur mycket jag vill! Så jävla skönt ska ni veta. Har även köpt nytt överkast och kudde till sängen, och för att inte prata om utrymme!
Från en 120 säng till en 90 säng. Stor stor skillnad! Har nu mycket plats för bebissakerna. Ska göra om lite här också, kanske i helgen eller något.

Känner mig så jävla lat! Vet inte varför heller, kanske är för att jag inte var i skolan idag. Men har ju ändå gått från stan och hem & det är ju en bit. Tar ju ändå 30-40 minuter. Ialf om man är höggravid!
Imorgon ska jag ialf städa upp här och dammsuga efter skolan, sen ska jag ge mig iväg på en långpromenad :)

Nu ska jag sätta på en film och sen försöka sova! :) Ha det så bra.



Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

vecka 19 har vi ultraljudet! veckan efter vi har flyttat till den nya lägenheten! =) får se om vi får känna av de första fosterförelserna då

2010-02-04 @ 01:01:00
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback