Grytan som tog livet av mig!

Då var det kväll. Den här dagen har gått ruskigt fort! Är verkligen helt facinerad av att dagarna går så fort.
Det var jätte kul på mammagruppen,pratade om lite allt möjligt.
Ibland kan det bli lite långtråkigt att sitta där och fika i 3 timmar. Men tiden brukar rulla på ändå =) Blir väl lite annorlunda när bebisen har tittat ut.

När jag kom hem så lagade jag och mamma kycklinggryta, det var verkligen hemskt. Den blev så stark så det brann verkligen i käften på mig!
Uscha haha. Men det gick att äta ändå faktiskt.

Börjar bli väldigt trött på dagarna nu för tiden, nästan så pass trött så att jag måste gå och vila någon timme.
Men då vet jag att jag sover som ett arsel på natten sen. Så jag skippar det ett tag till ialf.
Annars så kanske det är dags att börja ta en liten vilostund på dagarna nu. :)

Personalen på mor och barngruppen tror bara att jag kommer gå två veckor till ungefär och sen kommer bebisen!
Tänk om det kunde vara så bra?
Eftersom mitt sf mått ligger på 37 och magen är väldigt låg. Men vi får se hur det blir :) Jag har inget emot att träffa bara min lilla älskling om två veckor!

Avslutar detta inlägg med en ny bild på magen.



Kommentarer
Postat av: Marcel

vi tror också att du går max 2veckor till;)

Vi saknade dig idag i skolan :(

2010-02-24 @ 18:57:41
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Marcel

hehe ja kan förstå att det va lätt å glömma när du inte vart där på ett tag :D

ja men absolut! säg vilka dagar du har tid så kan vi hitta på nått :D

2010-02-24 @ 19:24:57
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Marcel

okej va bra :D Jag inte på tisdag iaf :)

2010-02-24 @ 19:58:31
URL: http://martchel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback