Förvånade läsare

Vad jag har hört så har många uppfattat det som att jag fick barn inatt?
Det är ialf helt helt fel! :) Om ni läser hela inlägget under och inte bara överskriften så förstår ni nog vad jag menade.

Har varit på så jävla dåligt humör hela dagen av en viss anledning! Usch, förstår mig verkligen inte på dig och ditt sätt. Hoppas du förstår när jag väl ligger där och allt kretsar runt oss och inte henne.

Har ialf varit och handlat idag med familjen, sen käkat lite middag. Nu väntar vi på att solsidan ska börja. Tycker det är så jävla bra :D haha.

Fick en kommentar idag också från min klass OP2B:

Ge fan i såna där rubriker! Halva klassen reagerade när vi läste den första meningen ;) Vi saknar dig! :)

Haha, lite roligt var det ;) Men jag förstår att ni reagerade. Men det var ialf ingen fara med någon av oss :) Jag saknar er också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback