För mycket att skriva om?

Hejsan!
Sorry för dålig uppdatering under helgen, men förhoppningsvis så förstår ni att det har varit rätt mycket och att släkten har varit här.

Operationen gick ialf bra igår, dom punkterade en cysta på en av äggledarna. Barnet klarade sig också, fast fostret är ju bara 12 veckor gammal ungefär, men allt är bra :)
Hon och Edvin ligger kvar på sjukhuset, vet fortfarande inte riktigt hur det är med Edvin. Men han ligger fortfarande isolerad.

Min helg har varit händelserik men jag har också haft jävligt tråkigt.
På fredagen när släkten kom så började vi att öppna lite presenter eftersom min bror och mamma har fyllt år. Jag fick lite pengar också! :)
250 kr, det kunde jag verkligen behöva. Hade räknat ut att jag inte kommer ha några pengar alls kvar till mig själv efter studiebidraget. Men det verkar så nu :) Sen har vi bara mysit hela helgen och så. Tagit det lugnt helt enkelt. Jag har inte fått mycket sömn alls kan jag säga, har ju sovit i dubbelsängen med min lillebror och mamma eftersom mitt rum var utlånat.

Första natten så svettades jag som en gris och kunde inte sova, denna natt har min lillebror legat och sparka mig exakt hela tiden. Så jag har fått haft en kudde på magen så han inte har kunnat sparka så hårt där.

Jag känner att jag verkligen behöver duscha och så. Har inte gjort det sen i torsdags, fyfan! Känner mig som ett vider. Men det är ju bara för att jag inte har haft tillgång till mitt rum. Men snart ska jag nog bada tror jag :)

Jag har så mycket att skriva så jag vet inte vart jag ska börja! Därför så blir det flera uppdateringar idag.
Annars känner jag att dehär inlägget blir alldeles för långt och tråkigt för er kanske.

Har ialf bäddad iordning täcke och kudde till vagnen idag. (Har dock inte fått hem vagnen, den står på min syrras vind). Men såhär blev det :)



Tycker det är hur sött som helst!

Veckan ser ganska lugn ut.
Måndag tror jag inte de händer något alls. Tisdag blir det socmöte och förlossningssamtal med min barnmorska och mamma.
Onsdag ska jag till skolan och göra ett prov och sen mor och barngrupp.
Torsdag är det tvätt och sen får alla andra sportlov. Då hoppas jag verkligen kunna göra något med någon kompis :)

Nu kryper jag ner  i ett varmt bad så blir det uppdatering lite senare.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback