Dålig sömn och illamående

Måste bara påpeka att det är så kul att ni har börjat kommentera mera! :) Även fast det är anonymt så är det ändå roligt.

Har sovit så otroligt dåligt inatt, har sådan extrem foglossning just nu! Så varje gång jag ska vända på mig i sängen så måste jag först sätta mig upp och sen vrida mig sakta.
Drömde massa konstigt inatt också! Men vad jag drömde håller jag nog för mig själv haha ;)

Mådde otroligt illa när jag vaknade, men promenerade ändå ner på stan och gick på mor & barngruppen. En timme kunde jag vara där sen kände jag bara hur spyan kom upp ur halsen på mig nästan!
Så jag promenerade hem, så man kan ju säga att jag har gått ca 1 timme och 15 min idag ialf :)
Köpte en hårfärg på h&m påvägen. Ska färga underhåret brunt IDAG! :D Det ska bli riktigt skönt att få lite annan färg!



Snart ska vi äta spagetti och köttfärssås och snart bär det iväg till Ikea med Rosanna och mamma! :) Lägger ut bild senare på hur håret blev ;) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback