Brunett snart!

Har precis varit och handlat lite småsaker :)



Blöjor, nu har jag en del blöjor hemma så jag klarar mig första dygnen. Köpte amningskupor och brunhårfärg! För vet ni vad?
Jag ska blir brunett, nu har jag bestämt det!
Det kändes som ett stort beslut eftersom jag har varit blond hela mitt liv ;) Men det blir säkert bra ändå.

Tog lite nya bilder på magen också :)





Det är så svårt att ta bilder framifrån själv! Magen ser ju helt sne och konstig ut.

Snart ska jag hjälpa mamma med maten sen blir det kanske lite färgning då :) Lite nervöst är det faktiskt.
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

myyyys magen :D



sv: Det är bra det, kan inte bli förmycket :D Jo precis och vi ska ju ändå flytta snart :)

2010-02-28 @ 18:05:04
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback