Bebiskläder överallt!

Jag har haft en väldigt tråkig dag. Finns inget att göra, det är de som är så tråkigt!
Känns som att man blir inlåst i dehär vädret också. Hade det varit bra väder så hade man ialf kunnat gå på långpromenader eller gått ner på stan och kikat lite.

Jag har ialf varit nere och handlat en snabbis med mamma idag. Köpte en cola och en glass, lite socker skadar ju inte en tråkig måndag.
När jag kom hem sen så skulle tydligen alla lägga sig och vila. Så jag försökte få igång barnvakten som jag köpte förut, tror ni jag lyckades?
Ja, faktiskt! Helt otroligt.

Har också vikt in lite kläder i lådorna över skötbordet och fixat lite.
Förstår inte hur jag ska få plats med alla kläder! Har två stora lådor nu som är smäckfulla, plus att jag har två kassar till som ska få plats någonstans (?).




Kollar man ner i lådorna så ser det faktiskt ut som att jag ska få en pojke. Men jag har valt ut det som båda kan ha, men det är en pojke som har haft dom.
Det finns lite pojkkläder och flickkläder i lådorna, typ den där superman bodyn är ju en killbody ;) men den är bra söt!
Men mest så är de sånt som båda kan ha ialf :)
Blir väl så att jag får lägga i resten av kläderna i min garderob. Men förstår ni hur skönt det ska bli att ta bort alla gravidkläder? Jag ska fan slänga dom sen när graviditeten är över!
Nej, det ska jag inte. Men jag vill aldrig mer se dom ialf.

Såhär vackert är det ialf på skötbordet just nu :)



Nu tycker jag det är dags för bebisen att titta ut!
Fast den måste stanna i två veckor till ialf, då är den fullgången efter de. Vill ju inte ha ett förtidigt fött barn :) Nej, då får den hellre stanna 3 veckor längre än beräknat!

Nu ska jag hjälpa mami med maten, ris och mexicana köttfärs, vafan det nu är. Men det är säkert gott!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja visst är han :))



En sån superman pj har vi oxå här hemma :)

2010-02-22 @ 19:56:26
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback