6 saker du inte visste om mig!

1. Jag sover alltid med öronproppar, även fast jag är ensam hemma. (har gjort i ca 4 år)

2. Jag är mer van att se mig själv med platt hår än lockigt trots att jag egentligen har lockigt hår.

3. Jag är väldigt mammig fortfarande och brukar ofta få kommentaren "Det kanske är dags att klippa av navelsträngen snart?"

4. Jag använder aldrig jeans. Har inte gjort det sedan mellanstadiet (bara någon enstaka gång i högstadiet och gymnasiet när inte mamma tyckte att jag kunde gå runt och skrutta i mina gamla mjukisbyxor längre)

5.
Jag måste tvätta av hela kroppen med tvål varje morgon och smörja in hela kroppen annars känner jag mig riktigt äcklig!

6. Jag är väldigt mörkrädd. På nätterna vänder jag min spegel åt andra hållet för att jag inte ska se något konstigt där.


Kommentarer
Postat av: Marcel

HAHAHA! jag drömde att vi gick ner på stan och så sa du såhär: ser du nå nytt på mig? jag ba: va nej vadå?

du ba: Jag har ju jeans på mig.

Och när jag kolla så hade du blåa jeans på dig. Det va jätte ovanligt å se dig i det :D haha!

2010-02-16 @ 09:16:51
URL: http://martchel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback