Wilmas rutiner

Måste börja med att säga att det är jätte roligt att ni fortfarande läser min blogg trots att uppdateringen är dålig just nu.
Men det är ju inte så konstigt egentligen, här har vi fullt upp hela tiden!

Men en sak är skön, och det är att Wilma börjar få lite rutiner nu.
Hon vaknar alltid runt 7 halv 8 på morgonen, är vaken ungefär en timme sen sover hon ca 3 timmar. På dagen är det helt olika. Sen från klockan 19 på kvällen så brukar hon få magknip fram till 22 ungefär.
Tycker det är jätte jobbigt när hon får magknip :/ Man lider verkligen med dom när dom är så små och har så ont.
Sen somnar hon och sover hela natten, vaknar upp kanske 2 gånger för mat.

Det ända jobbiga är ju att hon inte sover själv utan med mig.
Man sover mycket lättare då, och man är inte helt utvilad när man vaknar. Men jag vilar ialf 1-2 gånger varje dag. Det måste jag för att orka med dagen.

Men nu är det så härligt väder ute!
 
Jag och mamma ska snart gå igenom mina kläder som jag la undan innan jag blev gravid. Ska bli skit kul att kolla igenom dom igen!
Sen ska vi ta en långpromenad till ica maxi, city gross och hela dedär köret. Ska bli riktigt mysigt, hoppas på en glad Wilma påvägen! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt din lille Wilma är :)

Har du provat Miniform eller Sempers magdroppar till henne? Om dom har magknip kan det hjälpa. Hör dig för på BVC så hjälper dom dig säkert! Fick ha det till min lille när han var mindre och också hade magknip! Ha det bra :)

2010-04-13 @ 12:21:32
URL: http://sannasara.blogg.se/
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

Gud vad stor hon har blivit, sen jag tog bort min blogg "mammajosefiin" så har jag inte tänkt så mycket på alla dessa bloggar, men nu är jag tillbaka.:) På en annan blogg, det blir en kille emelie..:) Jag ska få en son

2010-04-14 @ 17:34:18
URL: http://mammaspriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback