Svara på kommentarer

Hur gör ni när ni svarar på kommentarer?
När jag går in på någons blogg för att svara på en kommentar så måste jag alltid kopiera de dom skrev och sen klistra in de någonstans medans jag svarar annars har jag totalt glömt bort vad som stog i kommentaren.
Det kallas bra minne va?

Allt går ialf bra med lilla Wilma. =)
Igår natt sov hon inte alls bra och inte inatt heller. Men det är nog bara ett undantag för hon brukar ju sova annars. Vi åkte buss igår också till mammagruppen, mötte Tess innan. :)
Hade mkt trevligt men som sagt så tycker jag att 3 timmar är lite lång tid att bara sitta och fika på, men det funkar :) Annars kan man ju alltid gå lite tidigare.
Sen gick vi en sväng på stan efter.

På bussen hem så skrek hon hela tiden och sen påväg till affären skrek hon också.
Blev bara tvungen att handla blöjor även fast jag hade en skrikande bebis i vagnen.

Imorgon har vi nog inget speciellt planerat, vi ska ialf ner på stan för det är någon marknad där :)
Men annars vet jag inte, blir väl bara lite hemma mys antar jag.

Nu vaknar Wilma så nu måste jag ta henne!


Kommentarer
Postat av: emma - 18 år med bebis i magen

Vi ska ha en liten pojke :) jag längtar så himla mycket och vill bara att han ska komma nu!



kram

2010-04-29 @ 20:23:01
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: shanella

Söta Wilma :)

2010-04-30 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback