:)

GRAVIDITETSLISTA

När fick du reda på att du var gravid?
28 Juli 2009
Blev det en chock? Egentligen så visste jag det nog innerst inne, men det blev en chock ändå!
Hur gammal var du? 17
Hade du mycket halsbränna? Inte sådär jätte farligt faktiskt.
Spydde du mycket? Nej, en gång i vecka 17 bara 
Hade du mycket foglossning? Ett tag hade jag det, sen började jag promenera jätte mycket och då blev det bättre
Ditt sf mått som störst? 39, sista besöket hos barnmorskan :)
Har du fått bristningar? Japp, överallt!
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag hade inte en aning, men jag vågade inte ens tänka tanken på att det skulle bli en flicka för jag ville det så mycket! haha
Vad hoppades du på? Flicka! Men såklart så hade det inte spelat någon roll vad det blev.
Gick du över tiden? Nej
Födde du för tidigt? Japp, en dag! haha
Hur var förlossningen? Hemsk, det värsta jag varit med om!
Blev du sydd? Haha, ja i magen efter snittet ;)
Dragen med sugklocka? Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? -
Hade du någon nära med dig? Mamma
Vilket BB födde du på? Gävle
Hur stor var bebisen? 55 cm och vägde 3946 gram :)
Blev det en pojke eller flicka? EN FLICKA :D
Vad fick den heta? Wilma Linnéa Andersson
Var allting värt det?
Absolut! Skulle aldrig ha gjort dehär ogjort om det gick!



Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Får man fråga varför du gjorde snitt? :)

Gävle? där brukar vi vara och handla någon gång, på ikea alltså :P haha..

2010-04-18 @ 21:38:30
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback