En underbar natt

Åh, ni anar inte hur underbar min natt har varit.
Hon somnade i vagnen klockan 20.00 ungefär, sen sov hon där till elva.
Då fick hon ny blöja och mat, och sen somnade hon i vagnen igen. Klockan två hände samma sak och sen sov hon i vagnen fram till sju imorse.
Underbart! Jag behövde verkligen den här sömnen.

Man förstår nog inte riktigt vilket jobb det är med en sån liten förrän man tar hand om den själv =)
Men idag är jag pigg ialf, har till och med sminkat mig. Den ni ;)

Hon sover i vagnen just nu, låter som att hon ska vakna snart så jag skyndar mig med lite bilder här.





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser din blogg :)

jätte fin blogg!



Och grattis till flickan! Sista bilden på henne här, är hon jättelik dej på de där kortet när du var liten och hade lockiga håret. Man ser dragen i ansiktet!

Söt! :)

2010-04-01 @ 13:44:12
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Ja hon är jätte lik dig :)

2010-04-01 @ 14:17:59
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

underbara bilder :D



Ne förstod de inte vart nått bra för dig när de vart snitt, men som sagt nu har du din dotter ute hos dig =)

börjar du smälta att du blivit mamma än då? :D krampå er

2010-04-01 @ 15:54:01
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hittade dig i Julias blogg, var tvungen att kommentera.. Vilken underbart söt dotter du har. Helt bedårande=)

2010-04-01 @ 17:49:42
URL: http://suusannaa.blogg.se/
Postat av: Gammis och Gammo

Visade Bertil bilderna på Wilma

Jättefin tycker vi alla!!!

Kramar från Gammis o mormor o påskhönan

2010-04-03 @ 19:06:07
Postat av: Tova

Åh, detta hade jag missat :) stort grattis till din söta flicka! Visst är det skönr när man väl får sova - man lär sig utnyttja tiden effektivt som nybliven mamma, hihi :) passa på att vila när du kan!

Kramar

2010-04-09 @ 20:53:08
URL: http://metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback