En trött mamma

Wilma har sovit bra inatt (som alla andra nätter).
Jag tycker det är helt underbart att hon sover så bra! Och jag försöker lära henne att sova i sin egna säng nu.
Brukar lyckas ungefär halva natten men sen vill hon ligga på mig och sova.
Jag är förövrigt skit trött idag fast jag har fått sovit inatt. Så det blir nog en vila senare under dagen så jag orkar med kvällen =)

Annars har vi nog inget planerat under denna fredag.
Bara lite mys och sådär. På tisdag nästa vecka ska jag gå och hälsa på på min skola för första gången sen Wilmisen föddes :) Det ska bli skit roligt!

Är det någonting som ni undrar över eller som ni vill att jag ska skriva om? Något om hur det är att vara mamma eller något? Det är ialf bara att fråga på! :)

Hoppas ni får en bra dag!



Tänk att man redan kan kolla på bilder från bb och tänka "Gud vad liten hon var!"
Det är helt sjukt vad fort hon växer. Den där bodyn som hon har på bilden är nästan för liten nu! Och vi fick ju till och med vika upp ärmarna på henne på bilden!
Fast iofs så väger hon ju ett kilo mer :)
Men det går så fort!

Kommentarer
Postat av: Lotta Mamma Till Elvira

Tack, jag tror de va på gina eller bikbok för typ något år sedan:)

2010-04-23 @ 12:49:56
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Jag fick ju Kevin på bröstet efter dom hade kollat till han inne på rummet där jag blev snittad :)

Medans jag blev sydd så mös vi en stund, hihi..



Men jag skulle vilja göra en vaginalt denna gång för att då har man testat bägge delarna och då kan jag även säga vad som var en befielse för mig, kan inte göra det eftersom jag tkr att är svårt att säga..:)

Jag vet inte vad jag ska tycka om mitt snitt :P haha..

2010-04-23 @ 12:53:43
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

FÖRLOSSNINGSBERÄTTELSE! :D

2010-04-23 @ 20:13:36
Postat av: Snart pappa.

en mkt söt bild . hoppas du får en underbar dag

2010-04-24 @ 12:25:55
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback