En skit skön natt!

Japp, jag har haft en underbar natt.
Hon har sovit hela tiden nästan, men hon sover fortfarande på mig hela tiden. Vet inte hur jag ska vänja av henne så hon sover själv. Men det kommer väl tids nog. Hur har ni andra mammor gjort? :)

Igår var vi på mammagruppen. Wilma var inte direkt glad då utan skrek för det mesta.
Men så kan det ju vara ibland. Just nu ligger hon och sover så sött i sin egna säng faktiskt. Där ligger hon på dagarna, men på nätterna vill hon inte sova där.

I helgen ska jag vara ensam hemma med Wilma, det känns faktiskt lite läskigt.
Men jag ska bjuda över någon kompis så man får lite sällskap. Sen hoppas jag verkligen att Wilma är snäll under helgen.

Jag har verkligen en egen väckarklocka, hon vaknar 7 varje morgon, och det slår aldrig fel!




Min sötis!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Vi hade ju våran son liggade i våran säng för att jag hade svårt att ta mig upp och amma honom = jag blev snittad alltså detta var på nätterna men på dagarna när han sov så fick han sova i sin säng så att blev van att ligga där..han låg inte jämt där och sov utan bara några ggr om dagen.

Och efter det så har det aldrig varit några problem för honom att sova i sin säng :)

2010-04-15 @ 13:19:09
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

alltså nu menade jag att när han väl skulle börja sova i sin säng så vare inga problem att ha honom där :)

2010-04-15 @ 13:20:18
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

Ja riktigt roligt faktiskt, ååh hon är så söt..

Hur ser det ut med kontakten med dig och pappan, träffar han wilma och så. Jag har med blivit ensamstående nu.

2010-04-15 @ 14:16:27
URL: http://mammaspriins.blogg.se/
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Det blir ju till en vana, jag lätt Elvira somna på mig och sova ett litet tag och sedan lägga ner henne i min eller hennes säng.

Från börjar vaknade hon direkt, men när dom är så där små vill dom gärna ha det trångt och mysigt så hon fick halvligga på mig ett tag och så hade jag massa kuddar och täcke runt om så jag kunde sova lungt utan att oroa mig för att hon skulle rulla ner.

2010-04-15 @ 23:13:17
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback