Vecka 18

fetal development at 18 weeks

Idag går jag in i vecka 18 !:)


Jag drömde inatt att jag fick en liten pojke. Han var så fin! & för några dagar sedan så drömde jag att jag fick en liten flicka. Så jag funderar starkt på vad de kan vara egentligen? Jag har faktiskt inte en aning längre!

Jag har precis skrivit klart Empowerment arbete för idrotten, det känns skönt! :) Ligger efter lite smått nu bara, men det ska tas igen så fort som möjligt! Uppdaterar senare om hur dagen har varit :) klockan är ändå bara halv 11.


                                                                 
Jag saknar dig bebis!
Jag vill bara ha dig här hos mig
Jag älskar dig till döden
Jag kan göra vad som helst för
att du ska komma ut frisk!
Det finns inga ord för hur mycket
jag vill ha dig i min famn
Men så länge du mår bra
så mår mamma bra
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Morgan Wahlund

Längtar du? :D

2009-10-15 @ 13:35:43
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Svar

Ja, obeskrivligt mycket :D

2009-10-15 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback