Utanförskap

Jag har länge känt ett utanförskap sedan jag blivit gravid. Varför är väl inte så konstigt egentligen.
Folk pratar om fester, alokohol & studenten. Men förut kände jag mig så extremt utanför!
Nu tycker jag bara det är kul att höra vad alla ska göra, tycker och tänker.
Jag tänker att jag har sån tur som ska få världens finaste barn.
Tänker på vissa som inte ens kan få barn, jag tänker
på dom som vill skaffa barn eller kanske inte vill göra abort helt enkelt
men blir "tvingad" för dom vet att föräldrarna blir så jävla förbannade annars.
Jag har tagit min skit, jag står upp för mitt barn som jag redan älskar till döden!
Jag skulle inte byta ut något mot det här barnet, inte ens flera miljoner.
Tror många har svårt att förstå mig, tror inte man kan förstå något sådant försen man själv
har varit i denna situation!
Jag är glad för stödet jag har av min familj, utan er hade jag inte klarat mig.
Jag är glad för VISSA kompisar som finns också!
Nej, jag känner mig så lycklig bara!

Tack för mina ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback