Uppsala, Here I come ;)

Yesyes, då var de dags om ungefär en timme ;) Ska bli så kul! Har packat en stor stor grej full med saker. Ska även ha med mig en data skärm till mormor som tar en jävla plats ska ni veta. Ska snart käka lite kyckling filé innan jag drar så jag inte hungrar ihjäl på tåget. En grej tycker jag är fruktansvärt jobbigt när man är gravid. & det är ju att man måste äta fast man inte vill. Jag är då fan knappt sugen på nånting! & även måste jag äta saker som jag inte ens vill ha. BLÄ! Det är nog det värsta med att vara gravid enligt mig. I vilket fall, gick ju upp tre kilo för ett par veckor sedan, nu har jag backat & väger nästan lika mycket som jag gjorde vid invägningen. Det är för att jag inte har någon aptit alls nästan. Men nu ska jag äta upp mig hos mormor, hon kommer trycka i mig mat ;)

Nu ska jag äta & packa ihop de sista så åker jag sen :) Vi hörs på söndag, annars finns jag på mobilen för er som vill nå mig! Har dock inga pengar på tlf. Men ringa funkar ju alltid ;) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback