Tandläkaren!




Hej :)

Denna dag började med dans, vilket var tråkigt & svettigt & jag hade inget ombyte med mig. Inte så trevligt kanske ;) Sen blev det lunch, spaghetti & köttfärssås.
Jag som hade tänkt att äta mycket klarade knappt något alls :( Så blir de när man är gravid! xD Sen skulle jag till tandläkaren, nervös som jag var tog jag mig dit. Fick vänta ca 40 minuter på min tur, sen var de min tur.
Två hål har jag, kul! Den 20 november ska dom lagas & jag kommer ju inte vara lite nervös heller!

Imorgon är det idrott i skolan & vi ska spela fotboll eller vad det var. Jag känner att jag inte klarar av det med magen, så jag tänkte berätta de för gympaläraren så kanske jag kan ta en promenad eller något istället :) Därefter har jag bara en lektion till sen är det slut på dagen! :) Fan vad skönt de ska bli. Brukar sluta 5 den dagen egentligen men hon skulle bort så det blev sluta halv 2 istället. Vad har ni andra gjort idag?


En vecka kvar till höstlov, LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha söt tröja :D

2009-10-14 @ 20:38:50
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Svar till Lotta

Tack :D den kostade bara 30 kr. Men den är lite för liten :/

2009-10-14 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback