restaurang!

Skoldagen har varit mycket seg & jag är sjukt trött idag och har huvudvärk, som vanligt då kanske. Började med att jag vaknade med illmående, vilket jag hatar. Så jag var hemma lite extra länge för att det skulle gå över, sen tog jag en varm & behaglig dusch och sedan så fick jag skjuts till skolan.

Det vad god lunch, det var väl det ända bra med dagen! Kyckling & curry. Efter de så var det omvårdnads lektion, jag somnade på den! Så sjukt dålig lärare har vi! Sen matteb, ännu segare. Men sen äntligen hem!

Gick hem i spöregnet så var morfar mfl. här när jag kom. Trevligt! Snart blir det restaurang mat, som det blir imorgon också xD Är så sjukt hungrig så jag dör snart! Har inte känt min lilla bebis på ett tag, börjar bli lite orolig. Men jag håller ut tills ultraljudet! Nu ska jag ta en promenad med hunden innan jag går & käkar på restaurang.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback