Längtan

Kvällen var helt ok igår. Somnade väldigt sent, eller så kanske man säger tidigt på morgonen.
Jag vaknade nio idag, käkade frukost & tog ett bad.
Nu har jag fixat mig & sitter & väntar på att mamma ska komma hem med lunch.
Har nyligen haft en period då jag blir mätt av jätte lite mat.
Nu är jag nästan omättlig! Det är rätt jobbigt.
Idag blir det bara lugnt, som alla andra söndagar (?)
Jag hatar söndagar, jag gör verkligen det. Är rastlös ungefär hela dagen & det är bara jobbigt.
Vill bara att det blir kväll så jag kan gå och sova.



Det hjälper ingenting att gnälla på oss unga mammor
Vi är väl medvetna om hur det kommer se ut i framtiden
Så sluta ta upp saker som vi redan vet, det är så sjukt irriterande!
Plus att man mår väl inte bra av att höra hur jobbigt man kommer få de?
Jag mår väl bra av att få höra "Du klarar de här."
Tänk lite på oss också & inte bara på de ni vill få ur er!    


Kommentarer
Postat av: josefin hillgren.

försök att skita i alla som kommer med dumma kommentarer. jag vet att du kommer klara detta. det finns så många som är avundsjuka när någon är gravid. jag är avunsjuk, men jag ger inte dumma kommentarer.. för jag är din vän, och kommer alltid att vara. och kommer alltid att finnas här för dig vad som än händer. <3

2009-10-18 @ 12:45:59
Postat av: Svar till Josefin

Ja jag försöker göra allt för att klara de här. & jag ska verkligen visa alla att jag kommer klara de här!

Tack desamma <3

2009-10-18 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback