Hos Sarah :)!

Hihi har haft en underbar en skit trevlig lördag/söndag :)
Jag gick till tågstationen klockan halv 7 & mötte Lina. Vi tog tåget till Skutskär :) Gratis åkte vi också, hem också. Vi kom dit, Sarah mötte oss. Så köpte vi lite småsaker till tacosen, sen hem & laga mat ;)
Blev jätte gott förutom att vi inte hade någon konservöppnare till champinjonerna så vi fick hugga sönder burken ;) haha! Vi käkade, kollade på singing bee celeb. Sen tog vi upp hennes uppblås bara madrass, skit stor var den! Och hög, ialf en halv meter hög! Där la vi oss alla tre & kikade skräckfilm. Fyfan vad äcklig den var! Fyfan, jag höll mest till under täcket faktiskt.
Jag undrar nästan om bebisen känner av när jag är rädd, för när jag var som räddast så sparkade den som mest. Det stämmer säkert eftersom den kan bli orolig när hjärtat slår fort.
Sen kollade vi ialla fall på PS I love you, men fyfan vad jag hatar sånna filmer!
Den slutade ju inte ens lyckligt, då är den inte värd att se! Då blir man ju ledsen.

Sen låg vi bara & småsnackade, Lina somnade väl vid 4 om jag inte minns fel, i sängen :) riktiga sängen. Jag gick & la mig halv 5 tror jag, men jag somnade inte försen klockan 7. Haha, sen upp klockan 9. Jag & Lina kokade gröt & åt frallor :) Gott! Sen vaknade Sarah & vi la oss för att se film en stund till, jag somnade xD haha. Men inte så konstigt, sen tog jag & Lina 13.17 tåget hem :) Vi gick på stan en sväng, jag köpte en hårfärg, tänkte göra den idag eller imorgon. Vi får se vad jag orkar ;) Är ju rätt trött.

Resten av denna dag kommer bara bli mys, tänkte kanske vila lite på dagen & sen kolla lite film & sen sova tidigt ikväll. Bara tre dagar kvar till ultraljudet :)! Känner bebisen nästan hela tiden! Så kul är det, längtar tills jag får se han/hon :) Här kommer bilder på magen ;)




Kommentarer
Postat av: Tess Gustafsson

ÅH ÄLSKADE TJOCKIS! Jag blir så glad när jag ser din mage :D <3

2009-10-25 @ 15:58:11
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Tess

Hihi, ja tjockis kan man säga ja :D

Blir glad när jag ser din bebis ja :D <3

Då vet man att man verkligen får något!

2009-10-25 @ 16:34:22
Postat av: maddoe :)

jag ÄLSKAR DIN BLOGG

och du får mig att längta efter min framtida bebis mage mer än någonsin!!

kram :)

2009-10-25 @ 20:38:51
Postat av: Svar till Maddoe

Hihi tack :)

Ja, det är en stor upplevelse, man kan inte föreställa sig hur underbart det är :)

kram

2009-10-25 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback