Glad

Kvällen var hur mysig som helst igår, vi åt på en restaurang.
Jag tog kebab :) Sen idag ska vi också äta ute, men på ett finare ställe.
Jag gick ialla fall hem med William efter maten medans alla andra drog ner på någon krog.
Jag nattade William vid halv 10 sen kikade jag på idol.
Tyckte verkligen att det var rätt person som åkte ut, däremot så tyckte jag Rapih var grymt bra igår!
I vilket fall, efter idol så satt jag mig vid datorn & väntade på mamma.
Hon kom hem vid halv 1. Sen somnade jag väldigt behagligt i min säng och sedan hade jag tydligen stängt av datorn i sömnen.

Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida! Jag är sådär överlycklig & glad åt allt.
Inte ofta man vaknar såhär men det är så härligt.
Har gjort mig i ordning & väntar nu på lite folk.
Ska dra mig ner till Daniel snart också hade jag tänkt.

Puss


Kommentarer
Postat av: lina

åhh. inte lite gott det såg ut då ;D

2009-10-18 @ 11:18:32
Postat av: svar till Lina

Ja eller hur ;)

2009-10-18 @ 13:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback