Dans!

Denna dag började klockan halv 9. Omvårdnadslektionen var hur lugn som helst & vi fick lära oss att ta insulinsprutor. Sen serverade dom Billys panpizza till lunch i skolan, då var det bara att passa på! Tog lite Tzatsiki till också, gott!
Sen hade vi samhäll där vi bara satt och pratade, också skönt. Sen kommer vi till dom två värsta lektionerna, svenska & engelska! Men dom gick ändå ganska fort. Slutade vid tre tiden, kom hem. Hoppade ner i ett skönt & varmt bad ;) Gjorde mig i ordning för dansen som började kl 19.00. Måste säga att det var kul att så många kom dit! Jag hade mitt löshår i (för första gången på 2353454 år?) och en grå klänning. Dansade kanske fem danser sen orkade inte ryggen nå mer. Sen sa våran gympalärare att vi inte hade någon lektion imorgon, och hur skönt är de inte att börja 12.15 istället för 08.30? SKIT SKÖNT.
Mycket lyckad dag/kväll & jag har haft det trevligt. Imorgon går jag in i vecka 19, kommer lägga upp lite fakta om denna vecka som jag gjort på min bdb, men alla kanske inte har sett.

Ni som undrar hur jag har mått av vaccinet så säger ska jag berätta nu.
Har känt lite inatt att de har gjort lite ont, men ingen fara. Gick till skolan osv, sen blev det ungefär som en röd femkrona runt där dom stack, vilket är lite pyttelite uppsvullet. Världens skönaste är det ju inte, men so what?
Fick även höra att skolor & affärer kommer antagligen vara stänga efter jul pga av svininfluensan. Hur skönt är det inte att vara vaccinerad då?
VACCINERA ER!

Nu ska jag sova :) Är skit trött & har inte vilat idag. Godnatt gott folk :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback