Home sweet home!

Det var riktigt skönt att komma hem idag :)
Tycker så synd om Gaston när han går runt med tratten på huvudet. Han skämms och vågar inte ens kolla upp på en. Så vi har tagit av den & håller koll på honom så han inte gnager av stygnen. Stackars hund!
För övrigt så råkade jag somna när jag kom hem från skolan. Det var inte alls meningen och jag var inte ens trött från början. Men jag gick och la mig vid datorn. Så somnade jag, visst det var bara ungefär 10 minuter. Men det räcker för att få svårt att sova ikväll :)

Blir nog inget öb idag ialla fall! För jag orkar inte gå dit ensam. Eftersom mamma måste passa Gaston så kan hon inte följa med. Jag ska ialla fall gå ner på hemköp lite senare och handla chips eftersom jag har tortilla dipp och gräddfil hemma. Hur gott är det inte?
Ska nog köpa med mig lite godis också när jag ändå är nere. Sen ska jag lägga mig i sängen och kika på "Flickan som lekte med elden". Måste säga att män som hatar kvinnor var så grymt bra! Så jag tror att den här också kan vara något att se.
Löshåret som jag köpte var någon nyans mörkare än vad det stog att den skulle vara på tradera. Så jag ska pröva att färga håret sen om någon dag. Så får vi hoppas på att det inte blir alltför slitet :)
Har också ett hår här hemma som faktikst är i ganska bra kvalité, dock så är det inte äkta så man kan inte platta håret. Så jag tänkte kanske sälja det för någon hundring.

Och gud så det ser ut på mitt rum! Har nytvättade kläder som fortfarande ligger kvar i Ikea kassen och saker som ligger överallt. Lakanet har glidit ner på golvet och det står vattenglas lite här och där.
Så jag antar att städa blir en del av min dag :) Är så skönt också när man precis har städat. Tänkte dra på mig mysisar imorgon och ha i skolan! Det är så skönt.
Synd bara att det är dåligt med tröjor som jag kan stänga över magen.
Ska fråga mamma om jag får låna hennes mysisar och tröja som jag kan ha.:)


För jag menar, den här magen får faktiskt inte plats överallt!




Vecka 24!






Men nu ska jag börja med maten!
Baconsås och pastaskruvar. Mums! Hade bra =)


Kommentarer
Postat av: maddoe :)

Jäklar bara v.24? :O

säkert att det inte ligger fler småttingar därinne? haha min kusin var ju knappt så stor när hon åkte in på BB

otroligt vackert ialf :)

2009-11-30 @ 17:51:22
URL: http://madzie-madzie.blogspot.com
Postat av: Svar till Maddoe

Ja, bara vecka 24 ;)

Har hört att jag är ganska stor för vecka 24 :) Men det kan bero på graviditets diabetes.

Jag ska kolla upp det snart hos barnmorskan :)

Tack ska du ha!

2009-11-30 @ 18:13:14
Postat av: Linnea

Fin och stor mage!:)

2009-12-01 @ 16:51:59
Postat av: Svar till Linnea

Ja, stor var de ja ;)

2009-12-01 @ 18:57:59
Postat av: maddoe :)

Va har du diabetes? eller barnet?

2009-12-01 @ 23:32:45
URL: http://madzie-madzie.blogspot.com
Postat av: Svar till maddoe

Barnet kan inte få diabtes i magen.

Det är ju jag som får diabetes så att barnet får mer socker och växer snabbare.

2009-12-02 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback