What's wrong?

Jaha där var man vaken sent igen då. Denna gång pga magknip och dålig i magen. Vad ska detta vara? Jag har nyss haft en förkyldning och sedan feber. Räcker inte de? Ska jag behöva få den där jävla magsjukan också?
Jag hoppas det släpper och att det bara är tillfälligt.
Jag som tänkte försöka vrida tillbaka dygnet inatt. Men nej, inte lyckades man med det. Blir snart galen, jag vaknar jämt på nätterna med något "fel" !
Så fort ja skulle lägga mig och sova så började det med att bebisen låg och sparkade mig i sidan, precis som i morse. Sen somnade jag till i kanske en halvtimme, sen kommer magknipet och de.
Blä! Men det kanske är såhär man avslutar detta år, med nya friska tag till 2010, hoppas!

Nyår tänkte spenderas såhär. Jag och Marcel tar oss nog ner till öster en sväng för att träffa lite folk på en fest :) Vet inte om Elin skulle med, verka inte så på henne med det visar sig :)
Vet inte om man blir där över tolvslaget eller så, men vi ska ialf dit en sväng :) Trevligt att ha något att göra.
Innan det så ska jag vara barnvakt åt Edvin med mamma, käka pommfritt & kött, glass med maränger & colasås, strössel och sedan ost och kex :)

Detta inlägg tog ett jävla tag & skriva ska jag säga er. Måste springa på toa ungefär varannan minut pga dålig mage!
Hoppas ni ialf får sova inatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback