tired

Ojojoj vad sent jag vaknade. Ett, hur lyckas man med de egentligen?
Kollade på sandor slash ida igår :) Länge sen jag såg den filmen. Sen efter de så somnade jag faktiskt, klockan kanske var fem på morgonen. Så har jag sovit tills nu.
På baksidan av min vad så typ bränner det, bara man kommer åt där så bränner det i hela benet. Någon som har någon idé på vad det kan vara? Det är inte rött eller något.
Dom där eksemen jag fick på händerna igår som kliar har blivit värre. Dom har spridit sig till alla fingrar och lite på fötterna. Höll på & klia ihjäl mig inatt!
Nu när jag ligger och skriver så känns det som att jag snart somnar, ögonlocken vill inte hålla sig uppe.
Men jag hoppas jag blir piggare efter en dusch eller så, annars får jag helt enkelt ta en powernap :)

Blir ett kort inlägg nu på morgonen :)
Ser också att jag har fått mycket mer läsare, är det någon som undrar något om mig eller så så är det bara att fråga! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback