Stan

Gud så skönt att Erik vann idol. Han gjorde vinnarlåten helt klart bäst av dom två. Helt otroligt hur bra man kan vara alltså :) Den mest värdiga vinnaren genom hela idols historia. Han kommer bli något riktigt stort. Någon som märkte när Jihde sa fel på slutet? Han sa Calle flera gånger men han menade Erik. Haha xD

I vilket fall. Daniel och Sandra kom hit och kollade på idol med oss. Vi hade chips och dipp :)
Sen gick jag och la mig vid 12 någon gång tror jag. Sen vaknade jag halv 11. Så jag har sovit bra inattt :) Jag har inte varit uppe och kissat en ändå gång heller! Annars kan de bli upp till 4 gånger. Men nejnej, de slapp jag inatt.
Har precis käkat lite frukost och snart tänkte jag duscha av kroppen lite och sen fixa mig. Kanske sätter i löshåret idag :) Vi får se.
Sen bär de av ner till stan till Rebecca :) Vet inte hur jag ska komma ner på stan, har inga pengar till buss och att promenera låter så jobbigt. Jag blir så svettig och andfådd. Uscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback