Staden!

Godkväll.
Jag somnade halv 4 imorse, eller vad man säger haha! Så skulle jag kliva upp klockan 10 så jag och Marcel skulle hinna gå på stan länge. Men när vaknade jag tror ni? Klockan halv 12! Haha.
Så jag skyndade mig att göra mig i ordning, färgade ju håret igår natt. Så jag ville fixa till det lite. Dock så gick det inte att färga löshåret :(
Klockan halv 3 var jag och Marcel nere på stan. Vi gick igenom varje affär väldigt noga. Jag hittade en tröja och ett par benvärmare på cubus. Marcel köpte också benvärmare :)
Sen ÄNTLIGEN, jag hittade ett par mysbyxor på hm! Dom är helt underbara!
200 kr kostade dom och jag tänker inte berätta hur många xl det var ;) hah!
Är så glad att jag hittade dom, mjuka,sköna och biga! :)

Jag letade efter bebiskläder, men det fanns nästan bara flick och pojkkläder kvar och hur kul är det? Jag kan ju inte handla då. Men som sagt så ska jag inte handla mer xD för jag har allt.
När klockan blev 5 ungefär så blev vi jävligt hungriga!
Vi gick till donken och käkade, vi tog qp meny :) hur gott som helst.
Sen tog jag bussen hem, och tror ni jag har lite ont i fötterna nu eller? Det blir så när jag gått en hel dag. Jag kan knappt gå till toan. Och vill ni veta något roligt då? Jag börjar få en andra förkyldning. USCH! Jag har så jävla ont i halsen och jag har undertemp. 35 och något. Det känns i kroppen. Inte kul att bli sjuk igen, och denna gång blir det väl över nyår!
Nu när jag kom hem så jag har sytt igen mina tights som det är hål i och fixat lite. :)
Kanske skulle vara med Mickis och Josefin senare, men vi får se om jag pallar. Mår ju inte som jag ska så det får visa sig :)
Nu ska jag ta varm oboy för att döva mitt halsont. Senare ikväll kommer jag att publicera era frågor. Och sedan lägga till några frågor som många frågar mig annars :)
Ha det bra hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback