Skola snart!

Tycker det börjar bli grymt grymt tråkigt att blogga nu för tiden. Inga kommentarer ramlar ju in och det är så jävla tråkigt! Därför tänker jag sätta lösenord på min blogg så jag vet vilka som kollar. Ni som ska ha lösenordet får säga till fort.

Ska ialla fall gå till skolan om en halvtimme. Vaknade kl 10 med huvudvärk, men jag måste ändå gå för det är ju prov. Så det är bara att kämpa på. Ska snart sätta mig och skriva upp lite saker till provet och sen tänkte jag käka lunch. Måste gå i tid till skolan, för det är så halt så jag måste gå sakta.

Men nu ska jag göra lite nytta. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Marcel

jag vill gärna ha lösenord :) <3

2009-12-16 @ 11:10:00
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Usch, hatar när det hände,r;/ Men lösenord;/ För övrigt så lottar jag ut lite hudvårdskit , kanske en bra julklapp eller så:D::D

2009-12-16 @ 11:31:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag skulle vilja ha lösenord =)

2009-12-16 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback