Plugga, plugga och bara plugga!

Usch ni anar inte hur mycket jag har pluggat idag!
Vi kollade på film i skolan idag ju som jag skrev tidigare. Jag var så trött och hungrig så jag trodde att jag skulle svimma! Så jag gick ner och köpte en banan och en apelsin. Vad händer då? Jo, jag får extrem halsbränna som håller i sig hela skoldagen ut! Jag höll på & dö.
Men efter att skoldagen så var jag och Marcel så duktig! Vi gjorde klart hela bokgrejen!

När jag kom hem så åkte vi raka vägen och hämtade spjälsängen. Mycket bra köp! Den var jätte fin och madrassen var oanvänd! En sån går på 300 kr egentligen.
Så jag är sjukt nöjd!
Vi ska bära ner tven som står i förrådet om någon dag och sen upp med spjälsängen. Tänkte inte bädda och sånt direkt,utan jag tänkte lägga alla säckar med bebiskläder där i sålänge. Tänker inte bädda ordning förrän någon vecka innan :)
Imorgon är det en lång dag som jag absolut inte ser fram emot. Vi har redovisning och slutar klockan 5. Känns som en evighet innan man får gå hem. Sen är det äntligen fredag och då är det idolfinal! De ska bli så jävla kul :D
Åh man längtar ju!
Jag ligger redan i sängen, färdig för natten eftersom denna dag har bestått av att plugga så är jag helt slut.
Efter att vi hämtade spjälisen så renskrivde jag all engelska arbete. Ska skriva ut de i skolan imorgon och skicka in de till Markus.

Här kommer en bild på när jag var gravid i vecka 20 eller kanske 21 till och med :)



Kommentarer
Postat av: Julia 19 år och två barnsmamma

Stackars dig vad jobbigt :( Får man gissa på din mage vad du får för något ? :)

2009-12-09 @ 21:44:51
URL: http://littlemommy.blogg.se/
Postat av: Svar till Julia

Ja :(

Ja klart du får gissa :D själv tror jag på en pojke!

2009-12-10 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback