Lucia :)

Godmorgon alla glada!

Blev en sen kväll igår. Jag kollade nämligen kolla på 2012, grymt bra!
Men jag tror absolut inte att det kommer hända något på riktigt då, det är bara skit snack :)
Så jag somnade väl vid 2 då om jag inte minns helt fel. Det var livat här inatt, hörde jag. För jag var vaken, men jag gick inte upp :)

Ja, idag är de lucia då. Tror vi blir 12 personer sammalagt som kommer vara här. Dricka glögg och äta lussebullar. :) Mysigt. Så jag ska snart börja att städa upp i mitt rum och sen ska jag göra mig i ordning.
Går den sista hela veckan i skolan nu. Det ska bli så jävla skönt med lov!
Så man kan sova ut varje dag och bara ta det lugnt. Men vad ska jag göra på nyår då? Vad ska ni göra?
Jag kanske blir barnvakt åt Edvin med mamma. Men jag vet inte, alla ska väl supa? Jag antar de. Annars får ni gärna höra av er! För jag göra nog inget speciellt.

Jag har jätte äckligt och fett hår idag, men jag tänkte duscha ikväll istället. Blev inge stan igår förresten. Vi skulle ta de en annan helg när det blir lite lugnare. Kanske vid mellandagsrean. Det börjar närma sig tiden då jag träffade dig de första gångerna. Jag mår bara dåligt av att tänka på de!

Nu ska jag gå och fixa rummet! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback