Lovegame

Just nu sitter jag och lyssnar på lovegame - lady gaga :) Så jävla bra är den tycker ja! Provet gick ganska bra, men det var lite konstigt. Jag skrev om mina egna åsikter, man fick ett ämne så skulle man skriva en uppsats av det sen. Jag går inte in på vilka ämnen det fanns att välja på eftersom vissa inte har gjort provet.
Men jag tror att det gick bra ialla fall, jag skrev 4 st a4 papper, dataskrivna :)
Sen gick jag ialla fall hem i snöyran! Tänk så mycket det snöar. Det är helt sjukt alltså.
När jag kom hem så gick jag och hämtade små pojkarna på skolan. Sen gick vi hem och käkade pannkaka. Jag fick i mig fyra stycken sen tog det tvärstopp!

Jag har ju en bärbar dator, som jag har på nattygsbordet (stavas de så?) brevid sängen. Så när jag skriver så måste jag sitta i sängen framåt lutat, de gör så att jag knappt kan andas! Magen trycker upp mot lungorna så jag kan bara andas ytligt, uscha! Det är obehagligt.
Imorgon på idrotten så ska vi ha fika med oss, så jag ska ha med mig en lussebulle, pepparkakor och julmust. Sen tänkte jag gå ner och köpa lite smågodis också som man kan ha resten av dagen. För jag går ju till fem imorgon. Men förhoppningsvis inte ända till fem får vi hoppas.

Veckorna går så fort så det är helt sjukt, när jag fick reda på att jag var gravid så kändes det som en evighet tills jag skulle vara här. Alltså i vecka 26. Jag fick reda på graviditeten i juli, förstår ni hur länge sen det är?
Sen har jag bara skjutit fram alla tankar och tänkt "äh, det är ändå så långt kvar".
Men nu börjar det faktiskt närma sig, är ju ganska nära nu. Inte jätte nära, men det är inte överdrivet lång tid kvar. Eller vad tycker ni?
För efter jullovet så är jag i vecka 30. 10 veckor kvar ,det är två och en halv månad. Det är då inte så långt.

Angående dedär med lösenord så sätter jag nog det till veckan. Såg att några hade kommenterat och velat ha lösenordet, ni kan adda min msn. [email protected] så kommer jag säga de där :)

Nu tänkte jag hoppa ner i ett varmt bad :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback