Lördag

Ja hörni, då var det lördag.
Rebeccas tåg var försenat en timme igår så jag var inte på stan försen klockan 4.
Jag gick halv fyra och jag var på stan på 8 minuter, hur lyckas man med de? Jag måste ha sprungit till stan!
Mötte Rebecca vid fyra ialla fall och sen gick vi på stan och kikade lite :) Blev bara en timme ungefär. Sen tog vi bussen hem och käkade kött, pommfritt och bea :) Hur gott som helst.
Sen la vi oss i sängen och kollade på män som hatar kvinnor, andra gången jag ser den, men rebecca hade inte sett den.
Sen satt vi bara och umgicks med min familj resten av kvällen. Vi låg och småpratade till klockan halv 2 kanske och sen slocknade båda. Jag har sovit skit dåligt inatt, men så är det jämt när jag sover brevid någon. Jag har kanske max sovit 4 timmar, och min lilla bebis har också legat och sparkat hela natten :) Haha, så jag hade ialla fall sällskap.

Jag vaknade halv 10, eller jag gick upp då i alla fall. Slängde på tven och kikade lite. Rebecca vaknade typ halv 12 tror jag. Sen kollade vi på Flickan som lekte med elden. Grymt bra film.
Och nu har hon precis åkt hem.
Känner mig så slö idag! Ska snart tvätta av mig och klä på mig så ska jag nog komma igång. Förkyld har jag också blivit, men det är väl precis lagom till jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback