kallt

Börjar frysa igen nu, hoppas verkligen inte att febern är tillbaka efter alvedonen. I vilket fall så har vi köpt hem glass eftersom jag har så jävla ont i halsen. Sen har ja en pizzabit i frysen som jag ska värma sen eftersom jag inte kunnat äta idag.
Blir säkert sent läggdags idag också, jag hoppas att jag kan sova en hel natt ialf, eller 8 timmar. Skulle vara som en dröm som slår in!
Tänkte ta en alvedon innan jag går och sover också. Så har man de gjort :) Har vägt mig också och jag har tappat 3 kilo. Ändå har det varit jul och allt, menmen, vi får se vad barnmorskan säger nästa vecka om det.

För övrigt så är jag så jävla trött på vissa kompisar, varför är alla så konstiga efter att man blivit gravid? :S Det är nu man behöver mest stöd och omtanke. Men vissa verkar tänka med arslet ibland. Ska ni på fest eller bort så tar ni förgivet att jag inte kan följa med. Vad fan vet ni om det? Även fast jag inte alltid tackar ja, så ska jag säga att det värmer när folk frågar om man vill följa med på saker! Men det är nu jag vill umgås med folk och ha roligt, det är nu jag behöver komma ut bland folk! Och ni behöver inte skriva på msn sen och fråga "är det mig du menar på din blogg?", jag tänker inte svara, för ni vet så väl vilka ni är. Tänk så glad jag är att Marcel och Elin vill göra något med mig på nyår, vi ska gå på fest. Jag tycker det ska bli skit kul att få komma ut! Tack tjejer för de! Men jag hoppas att jag är frisk tills dess.

Nu har jag sagt mitt om kompisar som helt enkelt har lovat guld och gröna skogar och nu bara skiter i en.
Jag har så jävla ont i kroppen, därför tänker jag lägga mig framför tven nu med en skål glass :)

Kommentarer
Postat av: Marcel

Ja, bara för att du är gravid så är du ju fortfarande samma person :) <3

2009-12-30 @ 19:46:18
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Ja precis :) <3

2009-12-30 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback