Juldagen

Ja, då kanske jag ska berätta hur min natt har varit.
Jag somnade vid 3 tiden, sov till fyra. Gick och la mig i soffan, somnade 6 och vaknade 11. Jag har alltså sovit 6 timmar, och det känns. Är mycket piggare idag :)
Till skillnad från att sova 4 timmar varje natt.
Jaja, nog om det.
Åt chokladpudding till frukost sen gick jag och mamma ut på balkongen och tog lite luft. Jag sa till henne att bebisen nog inte har sparkat på ungefär 2 dagar. Så drog jag upp tröjan, och då rörde sig hela magen. Haha, det var så kul! Precis när man sa det också.

Jag & mamma var nyss nere på hemköp. Jag köpte blutsaft, och för er som inte vet vad det är så är det kosttillskott som min barnmorka sa åt mig att köpa.
Jag får i mig extra järn och lite sånt. Den kostade 130 kr, blä så dyrt!
Men det måste jag ha, och imorgon ska jag köpa järntabletter som går på ca 150 kr också. Jippi att lägga ner julklappspengarna på järn. Men jag märker stor skillnad på mig själv, är jätte pigg nu för tiden. Orkar göra mycket mer och så :)
Så det är lätt värt pengarna.
Sitter och tänker lite på vad jag ska köpa nu på julrean, har kommit fram till:

Myströja & mysbyxor
Bh
Skor
Lite bebissaker
Mamma tights eftersom det är hål i mina
Fylla på telefonen

Det ska inhandlas, ska också ner på stan och fixa legg, kontokort och lite sånt snart. Lämna in moderskapsgrejen så jag får min föräldrarpenning också. :)
Idag blir det julmiddag igen, gott ska det bli eftersom jag knappt åt något igår. Hoppas också på att min mor & jag tar en långpromenad senare :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback