Helg, äntligen helg!

En efterlängtad helg har äntligen kommit.
Det har som sagt varit en stressig vecka med mycket arbeten. Provet som jag hade idag gick jätte bra kändes det som i alla fall. Man kan aldrig säga om resultatet blir lika bra, men jag hoppas!
Vi hade ju sovmorgon idag så jag sov ändå till halv 9. Hur skönt som helst! Jag duschade och sen satt jag mig ner och pluggade resten av timmarna innan jag skulle till skolan.
När våran lärare delade ut provet så var det några som inte ville göra de för att dom tyckte vi hade fått för lite tid att plugga på. 4 veckor har vi haft, det är väl hur lång tid som helst?! Dom vägrade ialla fall att göra provet. Vilket jag tycker är så som man håller på när man gick i lågstadiet.

När jag tänker på den här helgen så ser jag bara min säng. Närå xD
Ikväll blir det tacos och idolfinal Vem har inte längtat så extremt mycket till idolfinalen? Jag! :D
Det ska bli riktigt spännande. Erik ska vinna, annars säger jag bara att svenska folket har nå stort fel i hela jävla huvet!
Imorgon så kanske Rebecca kommer hit också. Jag hoppas de :) Annars hittar jag nog på något annat. Men som vanligt så brukar jag vara vääldigt seg på lördagar. Vet inte om det kan bero på att jag har sovit så extremt mycket förlänge?
Jo, så är det nog!

Jag kom på att jag inte har lagt ut någon bild på mitt löshår än. Men jag har inte hunnit använda de heler. Men jag kanske tar på mig de imorgon då en stund bara för att ta några bilder.
Trivs inte lika mycket i löshår längre som jag gjorde förut. Kanske är för att jag är gravid, vad vet jag.

Många tror att man blir mer och mer rädd för förlossningen desto närmare man kommer den. Men tvärtom för er som undrar. Man blir bara lugnare och lugnare.
Och nu ska jag ta upp dedär med bristningar igen!
Dom flesta får bristningar under graviditeten. Det är mycket mycket mer vanligt att få de än att inte få det. Och får man det inte på magen så får man de någon annanstans!
Höfter, vaderna, låren, magen, armarna, rumpan! Ja, det kan komma var som helst nästan.
Många tycker det är äckligt, jag kan också tycka de i vissa fall (mina bristingar), men det är något man lär sig att acceptera.
Vissa vill inte ens skaffa barn pga bristningar. Då säger jag bara att ni kan skaffa era barn när ni har växt upp och mognat på er :)



Inte min mage, men det kanske ni förstog. Men mina bristningar är nog snäppet till värre än dom här.

Jaja, jag antar att de här inlägget blev långt för att jag inte har bloggat på några dagar xD
Men nu ska jag sätta mig vid tven. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback