frågestund

Jag är skit trött och har huvudvärk!
Men hellre de än att vara magsjuk, så jag hoppas verkligen att jag inte får något.
Jag brukar alltid vara den första som får, jämt! Men tydligen inte nu.
Och som sagt, är jag frisk imorgon så ska jag ta en promenad ner på stan eller åka till valbo och kika in julrean. Det ska bli så kul!

Jag känner verkligen att jag måste komma ut och göra något kul snart!
Som på nyår, men det verkar som att jag & Marcel får hitta på något ensamma eftersom dom andra tjejerna knappt svarar. Elin vill säkert också vara med oss också :)
Jag känner att jag vill träna också, typ på friskis och svettis. Men det måste jag också vänta med! Kan ju inte hoppa omkring där gravid, haha. Alla skulle nog undra då :)
Jag hoppas att jag får tillbaka mitt rum imorgon. Det skulle inte vara helt fel, känns inte som att jag har hunnit kolla på mina julklappar än eftersom jag la in dom på mitt rum direkt när jag fick dom typ.
Kul att ligga på en madrass på golvet och ha datorn brevid då? Nej! Det gör ont i nacken, plus att jag måste ligga på mage och då mår nog inte min älskling så bra inne i magen.

Letar också efter en kameramobil så jag kan lägga in bilder på datorn. En billig, men verkar som att det inte finns någon.Sen tänkte jag ha en frågestund också för er som undrar över något. Jag lägger upp alla frågor i ett inlägg sen när det finns tillräckligt med frågor. :) Så fråga på nu, fråga vad ni vill :) & var anonyma om det är så.

Nu ska jag borsta tänder trots att klockan inte ens är 8. Ha en bra kväll! och jag vill inte bli sjuk.!
puss



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag undrar om du har tänkt ut något namn till det kommande barnet? :)

2009-12-26 @ 22:24:12
Postat av: :S

e inte du tillsammans med pappan? varför inte isånna fall?

2009-12-27 @ 00:08:29
Postat av: Henke

Aldrig funderat på att flytta till sandviken?:P

2009-12-27 @ 15:28:00
Postat av: :)

Hur kommer du göra med boende och sånt när du har fått barn?

2009-12-27 @ 17:49:09
Postat av: Anonym

Är du rädd för förlossningen?

2009-12-27 @ 21:23:39
Postat av: Anonym

inte en fråga, men ett tips ^^ Jag köpte en Lg touch mobil för 1 000 på affären... du vet gallerian nian, rulltrappan ner så är det en telefon affär där. (innan så var de mique där inne ) annars är det väl bara spana in rean :)

2009-12-27 @ 21:40:17
Postat av: Anonym

Hittade en länk ^^ Phone house hette det visst.

Telefonen är iaf jättebra =) ->



http://phonehouse.se/Mobiltelefoner/Med-kontantkort/LG-KP500-med-Comviq-Kontant

2009-12-27 @ 21:47:46
Postat av: Julia

Är mammakläder dyrt? Jag har fått för mig att det bara finns "fula" mammakläder. Stämmer det?

2009-12-28 @ 18:24:42
Postat av: Anonym

Hur har din graviditet varit än så länge?

2009-12-28 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback