Ännu mer julklappar

Idag har jag fått mycket bra gjort faktiskt.
Jag har gjort klart Rocky analysen, har även börjat med Mässling arbetet som strax är färdigt.
Efter att jag käkat lite så gick jag och mamma på en långpromenad på ungefär en timme :)
Var riktigt på hugget idag så jag blev inge andfådd alls faktiskt. Det var riktigt skönt :) Och det behövdes.
Efter långisen gick jag och mamma ner till affärn och handlade lite små saker.
Hittade två julklappar till mormor som jag köpte. Så nu har jag de gjort också :)
Nu har jag bara William och mamma kvar! Tänkte gå ner på stan imorgon efter skolan och kika. Någon som har lust att hänga med?

Imorgon fyller ju William år. Då ska vi upp klockan halv 7 och sjunga för honom. Så det blir tidig sovdags ikväll igen (som vanligt).
Nu ska jag plocka upp tvätten :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback